Nyhedsbrev for året 2025 – og lidt 2026.
Året 2025 er ved at gå på held og det giver anledning til et tilbageblik på hvordan året er gået for Beboerforeningen og Forsamlingshuset.
Det har været et fantastisk år, udlejningen er rekord stor med ca. 30 privatfester, begravelseskaffe, møder og vores egne arrangementer, vinterfest, sangaften og bankospil, det sidste med rekord stor deltagelse og deraf også et rigtig pænt overskud.
Vi håber succesen vil forsætte ind i 2026, hvor der allerede er planlagt en aften i samarbejde med menighedsrådet, den 10. marts, med emnet: ”Hvem gør hvad i fb. med dødsfald, bedemand, præst gravsted m. m.” og ligeledes en sang og musik aften den 14. april, følg med på facebook og her på hjemmesiden.
Desuden holder vi fast i de gamle traditioner med Vinterfest den 7. febr.- og Bankospil den 30. okt.- 2026
I det forgangne år har vi også fået ny hjemmeside med udlejnings-kalender, det er Thomas Gollander der har hjulpet os med det og det er også ham der vedligeholder den.
Skulle der være nogen der har noget, som de mener er relevant for vores hjemmeside, er de velkomne til at kontakte os, så vil vi se på det, og ud over ny hjemmeside er vi nu også kommet på facebook, alt dette nye betyder så også, at vi er stoppet med at annoncere i div. aviser, men vi vil til gengæld sende de vigtigste nyheder og arrangementer ud til medlemmerne på mail og beskeder i postkasser.
Vores medlemstal er stadig stigende, vi er nu næsten 80 medlemmer, der støtter op omkring vores forsamlingshus.
Sidst men ikke mindst er vi i gang med en del vedligeholdelse på Forsamlingshuset, de hvide bånd og hjørner udvendig på den gamle del af huset er blevet malet sammen med toiletbygningen.
Der er skiftet to vinduespartier i den store sal, ind med vandværket og i det nye år følger en ny port og ny køkkendør ud mod Aastrupvej.
Vinduer og døre betaler kommunen, mens malerarbejde og port er for beboerforeningens regning.
Det var i store træk hvad der sker i og omkring vores dejlige forsamlingshus.
Er du interesseret i at høre mere og evt. mere detaljeret skal du møde op til vores generalforsamling den 24. febr. 2026 hvor der også vil være et punkt om justering af vedtægter, nærmere herom i forbindelse med indkaldelsen til generalforsamlingen.
Til slut ønskes alle medlemmer og pårørende en glædelig jul,
samt et godt og lykkebringende nytår.